tisdag 25 januari 2011

ny blogg.

eyy yo wadaaaapp.... eh wat..?

Har skaffat ny blogg! Why..? Ville pröva på blogspot.com + att nästan ingen visste att jag bloggade på blogg.se eftersom d var mera som en nätdagbok för mig. Thats why bitches. (a) Så tack för året, blogg.se
Anyways, får se nu hur det blir. Vill glömma det förflutna och fokusera på nuet om ni fattar vad jag menar..? Orkar inte mera med allt drama.. Mitt liv, ska fokusera på mig själv nu! 
*Tack C för peppandet!

Skoldagen var annars helt okej. Var tutor åt några nior som kom på besök till vår skola, failade lite men annars helt kul!
Efter skolan så blev det ett varv till Jeppis-not-biggah-city with Johannessu. Den grisen åker snart till Spanien! TA MIG MED DIG! 

Ehh.. annars så har jag inte gjort nått speciellt ikväll.. Pluggat lite,, Ska ju skriva 2 prov på fredag o_o  Åhh hur ska jag orka.?! Nejmen får faktist skylla mig själv eftersom jag orsakade dt själv... Dum som jag är.

Nejmen ska plugga lite till innan jag går och lägger mig! 
Ha det bäst luvers. Xx


 me&J
le escargot est dans la passoire....... Je suis fatigué et je n'aime pas ecrire en français!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar