söndag 1 maj 2011

ångest.

Hade det jätte trevligt hos Johans! Vi kollade lite fotboll och sen en film jag inte minns namnet på. Men trevligt var det som sagt!

Sen då jag skulle hem mötte jag André och Kevin på vägen nära mitt. André frågade om jag ville hänga med till Ellas och äta left-overs från Ellas mammas 40års fest. OCH JISSES SÅ MYCKET MAT DET VAR! Smörgåstårtor, kex, sallad, muffins, flera olika sorters tårtor och mycket mer!! Sjukt gott var det <3  Hos Ellas träffade jag på lite mera folk & efter att vi hade ätit gott så satte vi oss ner och kollade på totally spies med E's småsyskon. Mys på topp.  <3

Efter allt tjohej rullade jag hem. Ångest över allt skräp jag har ätit idag så tänker jag ta en jogging-tur imorgon! Ojoj.. Men en jätte fin dag har det varit, tack allihopa (:


1 kommentar: