tisdag 12 juli 2011

birthday 11.07 2011


off to Vasa



@RAX

åt och svettades som 3 grisar

ROUND 2.

shopping

bromance

se vad Tony gjorde! HÅLiÖRAT




tönt

Funi + en tönt


Rossis BFF

<3






<3

Funi + en pedo

Back in Jeppis

cake <3

O'Leasrys

omnomnomn









filmkväll with sis <3


de två sisa bilderna knyckte jag från Josses blogg (a) 

Dagen började med uppstigning halv 7. Fixade mig och sen bar det av vidare till Vasa med Tony & Rossi. Blev mat @RAX, shopping och chilling! 
20 över fem tog vi bussen tibax till Jakobstad. Kom hem och fick sötaste överraskning! Duy, Johannes och sis hade fixat en jätte fin tårta till moi ^____^ <3   Fick oxå jätte fina presenter av dem, tack ska ni ha!
~Fixade mig på rekord tid och sen iväg till O'Learys och äta med mina tjejer ~gott var det! När vi hade ätit färdigt så stack vi till Saras där jag fick ett jätte fint kort och presenter av dem!<3 TACKTACKTACK!!
  Sen kom mamma och hämtade mig >hem och äta tårta.      
Avslutade den fina dagen med filmkväll with sis <3


TACK FÖR EN JÄTTE FIN DAG TILL DEM SOM VAR MED OCH FIRADE MIG <3ÄLSKAR ER! FINA MÄNNISKOR ÄR NI, KÄRLEK TILL ER ALLA! PUSS <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar