fredag 23 september 2011

FRIDAY OH YEAH

@school och har nyss skrivit färdigt ett prov.. Aaah so hungry~~ pinsamt värre då min mage bara kurrade under provskrivningen =____=  [och högt om jag får säga ><]
& måste bara tillägga att dagen började inte bra alls.. Först vaknade jag senare än jag hade tänkt och fick stressa hela morgonen. Sen hade de stängt av vattnet i lägenheten pga. renovering or something like that så ni kan ju tänka er hur förbanand jag blev. Inget vatten från kl.8:00-14:00!! Tackar buddha för att mamma hade ''lagt undan lite vatten'' damnit. 

  anyways! Inga mera lektioner för idag så jag ska möta upp Josse och luncha med henne, asiatisk mat står det på menyn. SAIGON DINNER ALL THE WAY <3

Senare har jag massa saker att förbereda men berättar mera om det senare!
 Önskar er en fin dag ^o^ 


//XX

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar