tisdag 25 oktober 2011

Höstlovets sista dagar


TORSDAG:



Söta Chi kom på besök och sen senare kom Jen oxå. Nätshoppade med Jen och sen bestämde vi oss att vi skulle baka Cupcakes! Mys på topp. Började dock må dåligt sen mot kvällen och trodde dt berodde på alla cupcakes som jag hade stoppat i mig men icke...  Chi sovde över <3


FREDAG:
Vaknade mitt i natten av att jag låg och darrade! Frös som aldrig förr men somnade om och vaknade sen på morgonen med feber. Sov ganska mycket under dagen och stoppade i mig piller, febern dämpade sig mot kvällen och Johannes berättade att Åbo+Nykarleby folk skulle komma till hans och lilla jag for förståss dit oxå! Ville ju träffa folket! Sjukt kul hade jag!!


min idol Arne




Meeh vet inte om jag vågar sätta flera bilder hit men det finns på Johannes bdb om ni vill kolla höhö-

Lördag:
Vaknade med mera feber. Kanske dålig idé att sticka ut på fredan men dt var så värt de! 8)   Blev dock väckt av pappa som ringde och sa att jag skulle komma över på mat. Fixade mig i slowmotion och gick över till hans. Gott med mat men hade svårt att äta. Mera piller och mot kvällen inget mer feber men sjuk hals istället ._.

Söndag:
Gjorde inget speciellt. Låg hemma och var sjuk-

Måndag:
Trögade mig fram genom dagen och Chi kom över sen. Vi planerade tills helgen då vi ska åka ner till Helsingfors!! <3 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar