tisdag 17 januari 2012

FAIRY & OLJA

Så ikväll missade jag tyvärr kinesiskan eftersom att jag var tvungen att sitta barnvakt .__. Men ska försöka att catcha upp till nästa gång!!
~ kvälles planer blev ändrade och fick jag massa fritid. Läxorna var gjorde och jag hade till och med städat huset.
Ottoke??   kom på att jag skulle ta och tvätta mina sminkborstar (finally)!  En grejj som jag inte gjort på länge och det kändes väldigt fräsht nu efteråt!  Fick se allt smuts som satt på borstarna, eww!
Det man inte tänker på är att man varje dag smätter på samma smuts + gårdagens smink på ansiktet om man inte rengör sina borstar ofta.  Fick en jätte fin tips via MichellePhans vid som jag tkr att alla tjejer som använder smink dagligen ska ta och kolla (;

ingen aning om varför jag har så många puderborstar ^^






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar