måndag 28 maj 2012

helgen

Helgen var fullspäckat med roligheter, bortsett från all pollen jag fick. Jes, gotta love pollenshock!! Nejmen usch, önskar verkligen att jag skulle vara fri från det. Orkar inte gå runt och snörvla ihjäl mig mera. För att inte tala om de snygga svullna ögonen man också får som bara rinner och rinner, vill inte visa mig för allmänheten mera. Och täppt näsa! mmm<3
Min bästa vän den senaste veckan har varit herr shades. Oh my oh my, vad skulle jag ha gjort utan dem?? -o.o-

suddiga bilder~

Fredag: Det var Johannes skolavslutning/studentdimission med Tony och Syrran som gällde! Grattis Johannesssss!!




derp

ghaah håret!! Kan ju tillägga med att det blåste ngt förfärligt le handsome boy & me ^^

körde på: paljettopp-vila ; kavaj-vintage ; shorts-levis' ; pumps-Côte à Côte   Paris ; väska-Cubus

senare blev det sniglar i vitlökssmör, baguette och vin(plöh juice för min del dock) för hela slanten!


Lördag:
Mötte upp vänner och sen var det glass, grillning och film som gällde!

vi hade en gasgrill utan gas så det slutade med att vi fick fixa en egen grill ^^




Söndag:
plugg + glass på stan! ^^





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar