tisdag 16 augusti 2011

:3

Fick tillbaka min plånbok (för er som inte vet så tappade jag bort den i Helsingfors...) -men alla pengarna var borta ._.  Tur att jag inte hade så mycket kontanter! Men screw den människa som tog det ><

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och ladda upp inför morgondagen. Känner mig så seeg .____. Kanske tar och smättar på lite musik och städar mitt klädskåp..? Skulle behövas, tredje världskrig därinne.


dagens! 
Skjorta - BikBok
Topp - JC
Jeans - Cheap Monday
Klocka som inte syns så bra.. - ur&penn
Bälte - snodde syrrans då jag inte hittade mitt hohoho


xx

2 kommentarer:

  1. Coolt inlägg Phoung! Bio imoron? FIGHTING ME BLOGGEN!

    SvaraRadera
  2. hahah tack tonton (A) och du skrev mitt namn fel... shame on you! yees bio imorgon (; FIGHTING!

    SvaraRadera