torsdag 11 augusti 2011

HESA~trip

tick tick tick BILDBOMB AGAIN


Pati's ... & heoFuni's. 

<3





Toki ~oinkoink

Fux ^^

Niu! ;3



cutey Rosa ^^

Janette & Puni <3






ABC ~dance practice




... Fux & Tani

Buni :3


Tani :3

LOVELY


Soini & eroHeikki..

Pati & Beve <3
~cuteys 



<3<3<3




grab duh boobies (a)







~> Home.. >':

KAI BAI BO<3 ._. Lovar att det såg ut såhär på Tokis arm oxå hohoho



As i prosmised, here are duh pics from Hesa. ^^
Hade sjukt kul och fick träffa nytt folk, alltid lika roligt.
Pati, söt som hon är, mötte mig @flygplatsen, därifrån vi åkte till Hesa. Käkade frukost och sen vidare till hennes för dumpa min väska, fixade oss och sen vidare in till centrum där Niu mötte oss ^^
Hängde sedan med ABC resten av dagen/kvällen eftersom att Pati skulle på jobb. Sjukis dag kan jag säga, hade varit vaken i över 24h så jag var pretty fkt up.
 Glömde dessutom min plånbok i metron(och har fortfarande inte fått tibax den fastän vi ringde till massa ställen och de sade att de hade hittat den men nu är den tydligen inte där mera... F*ck..) panik panik panik. Men förutom de så var det en nice dag! Fick se ABC's dans övning och bara chilla med dem :3
När Pati mötte upp mig senare mot kvällen så hade jag inte sovit på över 35h... Somnade direkt då vi kom till hennes ><''

Nästa dag mötte vi upp folket i centrum, hängde lite där och sen vidare till Nius. Kunde dock bara stanna där en stund eftersom att jag skulle hem samma dag ): Skulle så gärna ha stannat där längre men kunde inte...  Var sad att säga hejdå men får väl hoppas att jag får träffa dem snart igen! ^^ <3

Thnx again for an awesome time guys! <3 & Thnx to Pati who took care of me :3 xoxo

Btw, träffade en väldigt weird man på tåget som stirrade som en jag vet inte vad. Och det värsta var att han började göra något ..väldigt äckligt som jag inte tänker ta upp här på bloggen. Eww att det finns såna människor! Ignorerade han först men sen fick jag nog & skrek ''what?!'' till honom vilket fick honom att sluta stirra.. GROSS. Hoppas verkligen att jag aldrig mer träffar sånt folk...



Möttes av dessa människor @busstationen runt.. halv 5 på morgonen? Inte så nyktra precis men jätte kul att se dem ^___^  Tack till er oxå :3 

Och om ni vill se bilderna från Stockholm igen så kan ni klicka här och här ^^
xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar