fredag 13 april 2012

fredagen den 13

Jag vet inte riktigt om jag nångång har trott på olyckstalet 13 eller om otursdagen fredagen den 13. För mig har det alltid varit en helt vanlig fredag. Med ett datum som råkar vara 13 och som vissa folk blir helt crazy av. 
Men ska jag vara ärlig så har denna dag inte börjat riktigt bra. (ja det började efter klockan 12inatt så då är det idag.)  Ghah jag blir bara helt frustrerad på vissa saker  och det känns alltid bra att ha nånting att skylla på så yes. Idag skyller jag min dåliga dag på fredagen den 13.      Annars så tillbringade jag hela natten/morgonen med Johannes och Cindy. För er som inte vet vem Cindy är så är hon en ''ny''(mera barndoms amigo) gul vän<3  De räddade min dag! <3


Så ihelg ska jag ha kul. Och hänga med dem. Jätte motiverad inlägg men jag själv är ju ganska omotiverad så det passar! 
IM OUT! PEACE AND LOVE <3


bildbrist? CHECK
Blev en sån bild nu. Knäppt i..Josses wc??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar