onsdag 4 april 2012

still alive

Yees.

Hejhejhej!! Som vanligt har bloggen ''råkat'' lämnats åt sidan. Men hey, har haft en fullspäckad helg med ett och annat! Plus att provveckan börjar idag men lucky me som har 2 prov först nästa vecka! Pheew.

Helgen bestod av en del jobb med Parisgruppen i skolan. Bland annat så ordnade vi ett minidisco och sålde kakor i Citymarket hohoho.  I helg blir det antagligen mera kakförsäljning så kära ni som läser min blogg kan ju släpa dit era föräldrar och stöda vår PARIS RESA! ^^

Idag så hade jag en kort skoldag som bestod av en bokrecension på finska, modersmål och på franska timmen så fick vi se massa fina presentationer. Jag,Josse och Tony hade redan vår ''presentation'' i måndags. Det var mat som stod på temat och istället för att stå och snacka mat så bjöd vi klassen på en fransk 5rätters middag: sniglar& musslor, löksoppa, ost, äppelpaj och champagne! ^___^ gott!(men fick stiga upp klockan 4 för att förbereda allt o__o)

Iaf. har teorilektioner om 3h så jag ska försöka plugga lite nu! HÖRS <3
[wall of text]

haha? Blev en sån bild nu..
ser ut som om jag lider av att äta tacochips

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar