torsdag 24 februari 2011

ASENTO!

Idag var det idrottsdag i skolan, så det var frågesport och efter det 4mål i Tellushallen. Förutom krampen i foten som jag fick mitt under spelen så var det Sjukt kul! 1A(altså min klass höhöhöh) tog hem segern i båda aktiviterna! Bra kämpat!! (Egentligen delad plats i frågesport...)
Efter skolan så kom mamma och hämtade mig, sen skulle vi efter Dani och jag hade helt glömt bort att jag hade svarta streck på fejjset så gissa om barnen på dagiset glodde på mig??

Älskar vår armé! <3 (bara en del av klassen, resten var borta)






Ska strax sticka iväg till Pappas med plutten, men före det vill jag tipsa er om Josefines blogg som ni kan gå och kika på! Gillar den stort, (;  http://lillasyster.papper.fi/ 
Ha det gott, xx
 
uppdate! + att hon har bilder från idag, på mig. hahah!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar