onsdag 23 februari 2011

eh... ber om ursäkt..

FÖR DEN SEGA UPPDATERING ÄN EN GÅNG.  Provvecka + zero motivation= dåliga inlägg så jag skippade några dagar att skriva. 

Anyways, läste just på Fokis bloggt att det kommer vara Korean Music Wave i Bangkok. Och gissa om jag är avis på henne????  NÅGON SOM KAN GE MIG LITE PENGAR?! 
Finns massor med artister/grupper från SydKorea som jag älskar!! Bland annat B2ST, TVSQ/DBSK, brown eye girls, 2am, ft Island, och 2pm kommer att vara där. 12 mars!! DÖR!!  Då jag fick veta det låg jag bokstavligen på golvet och skrek, slutade med att mamma och Dani frågade om jag mådde bra...  Eh jo..
Tur iaf att BigBang inte ska vara där.. Skulle säkert vara död vid dhär laget.

Okej dhär inlägge blev väl lite crazy... Men åhh vad jag vill se dem!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar