torsdag 17 februari 2011

Tove: Jag har fetish för långa saker..... oj!!

HAHAHA ehehehe sorry för den sega uppdateringen! Andledningen till varför det har blivi så är... bildbrist + brist på tid! Just det. Jag har ju provvecka nu. Men fick tag på kamera sladden idag så jag tänkte att jag skulle smätta upp ett inlägg. 

Anywys skrev franska provet idag. Vet inte alls hur det gick, men kanske dåligaste prov jag har skrivit?! ):
Kan ju lätta upp allt med att kineiska proven som jag hade i tisdags gick helt okej!! 89/100 points. Jag är nöjd.
Efter skolan var jag shoppingsugen så jag stack till Jeppis-not-bigah-city. Tänkte köpa skjortan jag kollade in igår men gissa vad..? Den var borta. Och dum som jag var hade jag inte ens lagt undan den! Great. Hittade sedan en klänning som var jätte söt, tänkte ha mamma att köpa den till mig sen, men gissa vad en gång till? Jag lade såklart inte undan och gick runt butiken, utan att hålla i den. Då jag kom tillbax var den borta..... Deppade sönder mig och stackars Tove som fick stå ut med det hahaha. For till pappas efter det för att ha honnom att fylla i några papper, och då fick jag ett samtal från Tove. ''Gissa vad jag håller i?'' sade hon. TACK TACK TACK TOVE!!! <3 Det var tydligen en tjej som hade gått och provat den, men sedan hängt tillbax den. ÅHH made my day.

Klänningen är annars mera mot jul/nyår... Så det blir väl att ha den i skåpe ett tag.. Men vad gör det. En klänning rikare!!

Ehh Chis kamera är konstig... Kan ju inte ens vända på bilderna?  
*Tack iaf att jag får låna den.<3
Klänningen är från Lindex. Den var på rea så 10€ för den!! Fynd? CHECK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar