fredag 18 februari 2011

Oh home alone... HELLO LOUD MUSIC!

Kom hem för en stund sedan från skolan. Psykologi provet som jag skrev idag gick helt okej tror jag?   Efter provet så lunchade jag med Tove, Sara och Ronja @Saigon dinner. Omnomn azn food<3 

Sen provförberedelse i religion, och efter det gick jag hem med Ludde. Då jag kom hem och gick upp i trapphuset så var det en liten tjej som stod och grät och ropa ÄITI!!  Visste inte alls vad jag skulle göra så jag frågade var hennes mamma är och hon svarade att hon inte visste och började gråta ännu mera!! Då sade jag att hon skulle prova ringa på dörren till hennes och se om någong var hemma, och sen gav jag henne 2 godis. Hon blev glad och slutade att gråta.. Hahaha. Och hela konversationen gick på finska så jag vet inte alls om hon förstod vad jag sade.. Min finska suger brutalt.

Skulle gärna smätta upp några bilder nu men datorn har nå fel och slocknar då jag stoppar i kamera kabeln... Ska prova igen sen senare.  xx.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar