tisdag 29 mars 2011

1. Är du kär? - aaa, T.O.P <3
2. Har du snusat? - nej
3. Har du rökt? - nej
4. Har du blivit dumpad? - aaa..
5. Har du blivit slagen seriöst? - je ne sais pas?
6. Hatar du någon? - nej, men finns folk jag ogillar.
7. Älskar du någon? - jaadå, mina vänner <3
8. Har några av dina vänner svikit dig? - hmm.. Dom räknas väl inte som vänner mera?
9. Har du skämt ut dej för den du gillar? - Gillat kanske?  nån av dem så jo säkert. 

10. Har du en plattång? - en rosa!
11. Har du en bror? - joo 2 stycken ._.
12. Har du sjukt bra humor? - BÄST!
13. Är du brunett? - aaa
14. Har du skilda föräldrar? - aaa
15. Har du sagt bög till en kille? - joo.... Tyvärr.

16. Har du sagt fitta till en tjej? - hahha jo men bara på skojj då
17. Har du fuskat? - hihi vem har inte? (a)
18. Har du MSN? - jaa
19. Har du en syster? - aa
20. Har du bruna ögon? - aa
21. Hjälper du dina vänner? - om jag kan så gör jag det mer än gärna ^^
22. Tycker du att du är söt? - JÄTTESÖT. Nej.. men jag tkr inte heller att jag är ful? Nöjd i guess..?
23. Har du dansat? - jaa
24. Tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - Förut, men inte mera
25. Äger du en locktång? - aaa
27. Borstar du tänderna varje morron och kväll? - aa, men ibland glömmer man på helgerna ><
28. Gillar du kläder? - JAA! <3
29. Hatar du falska vänner? - Om jag gör?!
30. Älskar du någon nu? - har jag inte redan svarat på frågan?
31. Har du gråtit inför en vän? - jaa
32. Kan du sjunga? - nej.
33. Vad är ditt hela namn? - Funi <3 chocolate Doan
34. Älskar du sommaren? -  JA!<3
35. Älskar du vintern? - nej verkligen inte!
36. Har du hoppat ut ifrån ett fönster? - hahaa aaa
37. Har du mer än 3 par mjukisbyxor? - nej
38. Gillar du att sova länge? - aa!
39. Har du förlorat en vän? -  beror på hur man ser det.
40. Klarar du dej själv? - Nej, är beroende av människor.
41. Har du lagat mat? - aaa
42. Har du mer än 7 par nagellack? - aa
43. Har du busringt? - Hahah jaa!
44. Har du skällt på din bror? - aa, allt för ofta
47. Vill du bort Finland? -  yes please.
48. Har du brännt dig? - jaa
49. Vad var det senaste du sa? -  osthyvel
50. Vad ska du göra nu? - ta itu med mina läxor >:





LOVE



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar