lördag 26 mars 2011

helg ♥

Så himla skönt med helg! Har haft det så stressad med skolarbeten! Sjukt mycket man missar bara för att man har varit borta i några dagar.... Love high school.

Igårkväll kom min kusin på besök. Vi drog till Tonys där vi chillade med Johannes och Duy. Kom hem klockan 6imorse för jag vågade inte gå hem mitt i natten, haha. Men fick skjyts av V! Tacktacktack.

Idag har jag inte gjort ett skit. Och tydligen vill sis att jag ska bli fet så hon ringde lilbroshan och sade att han skulle komma efter 9 cheeseburgers som hon hade köpt på jobbet. 9!! Vem köper ens så mycket? Hahah men de är så gooda.. Har redan hunnit stoppa i mig 2 stycken, baaad!


Borde hoppa i duschen nu, skabbskabbskabb. Sedan får vi se vad kvällen bjuder på! Önskar er en fin kväll, xx


1 kommentar: