torsdag 3 mars 2011

Annyeong!Party V i Helsingfors

Den 23 april kommer det att igen ordnas Annyeong!Party, and guess what? Jag och Johannes kommer kanske att joina!! Har alltid tänkt på hur sjukt kul det skulle vara, och fick höra att förra som ordnades så var det över 700 pers. som var där! SICK! Äntligen nånting att se fram emot!! 

För de som inte vet vad Annyeong!party är: (Fick faktist fråga Johannes då jag själv inte riktigt visste hahah) >>Hej!Party på svenska, är ett disko som spelar endast koreansk musik med uppträdanden och annat program från kl.17:00 - 01:00 @Gloria i Helsingfors. Intresset för diskot ha vuxit SJUKT mycket sen det hölls första gången 13.12 2009.  
Arangörerna(?): http://www.jrocksuomi.fi/

Och det passar perfekt då jag själv älskar koreansk musik + stil och annat som har med SYDkorea att göra <3 Hoppas det blir som planerat!! Jag menar, händer ju inget sånthär i Jakobstad. Dessutom har my favorite boys(BIGBANG) just släppt ett nytt album, så det blir ju att dansa till deras låtar och lära känna nytt folk!  iiiihhhhh!!
              Okej nu ska jag sluta.
 
 ett klipp från förra A!Party. 
- Azn Boyz Crew som dansar.





(får väl bli dethär istället då jag inte slipper till Bangkok 12 mars......)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar