fredag 18 mars 2011

 SO SO SO SOOOORRY! Har inte fått bilder till datorn från kameran vilket ledde till att motivationen att blogga sjönk till zero. Men nu är jag tibax igen, och jag kommer att spämma sönder bloggen de kommande dagarna! Haha nej inte riktigt.. Men nästan!

Tänkte att denna inlägg får handla om vad jag har gjort i veckan ((;

Måndag: 
Fikade med mamma och syster. Mot kvällen blev det filmmys med Linh. Perfekt start på veckan!


 Tisdag:
Kunde inte sova på kvällen så jag sysselsatte mig med att fixa detta istället. Riktigt nöjd.



Onsdag:
For ut med Johannes mot kvällen och kollade på då han skulle göra ett video-projekt för skolan.
SJUKT BRA! Bästa av allt -jag fick vara med!! Hahah (;


Torsdag: 
Gjorde faktist inget speciellt. Två bilder på gårdagens outfit.


FREDAG:
Efter skolan for jag till staden med Josefine och Sara. Har inga bilder från idag så jag bjuder på en låt istället! Fiilis på topp <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar