tisdag 15 mars 2011

pinsamt läge och fel i systemet.

Okej för en tid sedan så knackade Jehovas Vittnen(?) på min dörr. De ville predika för mig och min familj men tyvärr råkade jag vara ensam hemma just då, så de bad att få mitt nummer(som om jag ens skulle bry mig.. im like duh buddhist). Och yes jag gav den till dem, tyckte synd om dem okej? Haha blev totalt mobbad av allihopa som fick veta det sen men back to the point. Det blev bara läskigare och läskigare för de ringde hela tiden, och jag ignorerade varenda samtal. Normalt skulle man väl sluta ringa efter .....5samtal? Men de fortsatte bara.. Såklart mitt fel att jag gav mitt nummer men anywyas..... Kan ni gissa vad som hände just ?? Jo klart att det knackade på dörren, och så råkade det vara jag som öppnade. Där stod samma guy som förra gången. Fick panik! Första tanken som ploppade upp var:STALKER!!  Blev skit rädd och ropade I'M NOT INTRESTED och smällde igen dörren..... Nu känner jag mig.. elak. HAHA ojoj made my day.

1 kommentar: