torsdag 28 april 2011

annyeong!

PÅSKLOV=> Party & första myggbett! <3
Vet att jag lovade ett inlägg om A!P.. Haha mm har inte orkat blogga på några dagar så jag sköt fram dt, dåligt! Men här kommer d iaf! 

Kom hem södag kväll runt 9 tiden

Har haft en AWESOME helg @Helsingfors!

Fredag: Tågresan dit var helt okej! Var på topphumör så det var ju great!
Kom fram runt 5 tiden på dagen där Niu, Puni (&och en annan tjej jag inte minns namnet på) mötte oss vid tågstationen. For till Nius och dumpade våran bags,  sen till staden och chilla med Puni medan Niu skulle på nåns födelsedags fest.
Gick sedan och lade oss ganska tidigt eftersom att vi visste att nästa dag skulle bli en lååååång dag.


Lördag: N hade redan stuckit till Gloria(där A!P skulle hålla hus eftersom att han skulle uppträda) då vi vaknade.  Åt & fixade oss, sen ivääääg! <3
Vi anlände till Gloria 1h före de skulle öppna dörrarna och det var redan lång kö! SICK!

Första timmen under partyt var ganska trögt , men det blev bara bättre och bättre.Träffade massa folk där! Kulaste partyt på länge med skön musik och sköna människor! LOVE IT!
ABC(dans-gruppen som Niu är med i) var AWESOME!!!

Runt 11 tiden då feelisen var som bäst for vi några till Nius på ''efter fest'', kanske man ska kalla det chill fest istället. Där kokade killarna nudlar till oss & alla samlade i N's rum.  Nångång mitt i natten kom hans syrra hem med sina vänner, och en av dem som var väldigt full-guy trodde att vi gick på nåt?  SICK.. ''ge mig lite, jag säger inte till nån!!''  Haha det bästa av allt var väl att han var helt seriös?
Somnade runt 8 tiden på morgonen.....


Söndag: Vaknade runt 12 tiden, fixade mig sen stack jag, Niu och Johanens ut och äta RAX.  omnomn, sen heeem....  </3


Lördagens frukost. Ända nyttiga man åt.. haha



100kg smink senare -> A!P

Ninh tog med oss så vi hamnade nästan längst fram i kön! <3
Han är oxå med i ABC.

Tanja, Johannes & Waltteri 
<3




ABC

5 star, dansade till 2ne1.




Johannes var super på att shuffla! Dessutom fick han fans (;



RINGEN, dance battle.




Toki & Tani

HAHA love this pic! Kolla på Toki!

Pati & Niu <3

Chill @Nius

Tomek & Mimi

Tack alla för en super helg!! <3<3<3 

xx

// TACK JOHANNES FÖR BILDERNA!!! ^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar