tisdag 12 april 2011

T.O.P oppa

Kunde inte stanna inne då det var så nice väder så jag var på kaffe med min vän Vinni da Puh tidigare idag. Haha (A)  Iaf så var det riktgt trevligt! Åhh häliga vår solen<3 

Efter det hem och plugga, usch.
Sen mot kvällen kom Rossi hit en sväng och försökte fixa min dator. Någon har lyckats dra bort ljudet och jag känner mig så död utan musik.... 

2 saker jag har funderat på ikväll om mig själv...
  1. Jag får humörsvängningar då jag är hungrig.. 
  2. Jag har svårt att ta emot komplimanger.  Vet inte, men jag tar dem som om folk skämtar och typ menar det med ironi.. Helt konstit, så ibland bli det så att jag tar de helt fel....  
Haha okej är sjukt trött nu så det blev lite flumm, men gonatt på er! <3

mm jete söt jag vet .. (;  [old pic i brist på annat]

1 kommentar: