lördag 9 april 2011

last night.

Kvällen började med att Vinni & Tony kom efter mig. Vi körde runt runt och jag fick prova på att köra bil! SICK! Kan säga att jag var jätte duktig! *bullshit...* [Var flera gånger nära att köra in i snödrivor]

Fortsatte med att vi for till Nars för att hälsa på då han,Rossi och Bajram hade lan. Trevligt.
Efter det for Vinni till O'Learys och jag + T krashade hos Duys med Johannes. Sen till mitt och glo film & som vanligt somnade alla...

Vaknade idag med otroligt fint väder. Men som mitt humör så blev vädret bara dåligare och dåligare...  usch.  Men hann iaf. fixa yummie frukost till mina gulingar <3


Nu kom jag precis ur duschen, ska fixa mig och sen blir det väl att dra till Chis och ha myskväll med henne och Hani <3 
Önskar er en fin kväll, xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar