torsdag 14 april 2011

Hade en helt okej skoldag idag! Ny period, nya möjligheter eller vad man brukar säga... (pfft bullshit)
 Efter det ringde lilla Chi till mig och ville komma till mitt & dt fick hon såklart. Åt massa och hörde på hennes konstiga historier om vad  hon har gjort i skolan... Knäppis.
C: ''Igår stod jag i dörren och lade krokben åt alla som gick förbi...''

Senare mot kvällen var jag på kaffe med Vinni da Puh.  Kul som alltid, Efter det körde vi runt i  Jeppis-not-biggah city.. En riktigt bra kväll med andra ord.

Nu sitter jag och har besluts-ångest. Snäll som Johannes är ska han trycka en t-shirt till mig!<3 Problemet är bara att jag inte vet vilket motiv jag ska välja?!?!  Har typ.. några timmar på mig att bestämma... PANIK PANIK PÅ RIKTIGT..



GHAH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar